maandag 3 juli 2017

mediamiek_06 amazing dream song

amazing dream


het ontwikkelen van mijn mediamieke gave leidt tot voortdurende inspiratie. dit wordt binnen de paranormale wereld ook channelen genoemd. mijn ervaring bij channeling of inspiratie is dat moeiteloos 'iets' ontstaat. hier een songtekst, gechanneld door mijn hoofdgids Irene terwijl ik voor gitaarles 'amazing grace' van John Newton studeerde.

Margje Vos, psycholoog, coachte me in autobiografisch schrijven. Bert Back, medium, coacht mij in mediumschap. gitaarles heb ik van Pascal Reyntjes, gitaarstudio Nijmegen. dit inspireert tot songwriting, gechanneld door mijn hoofdgids Irene. dank aan Irene, Bert, Pascal en Margje. muziek John Newton, Amazing grace

songtekst Amazing dream
Amazing dream
Amazing dream I had tonight
of being my best friend
a world of peace peace in my soul
that war in me will end

my dearest father, mother, son,
my dearest daughter too
my grandpa grandma lives in me
I dream and wish peace too

I dream all people in this world
dream this amazing dream
stop war inside our soul at once
and peace will be come true

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mond-spieren hebben een geheugen

 Navillera Navillera is meer dan het ontvluchten van de werkelijkheid. 'Weten'   dat je geheugen achteruit gaat, het je naasten NIET...