vrijdag 14 juli 2017

mediamiek_08 De Tarot

De Tarot

de vierde cursusdag van Mediumschap bij Bert Back behandelt de Tarot. onderstaande drie kaarten geven inzicht in verleden heden toekomst.  De Tarot spreekt altijd de waarheid.

links de sleutel. staat voor een nieuw begin, deuren die geopend kunnen worden. het laatste anderhalf jaar is mijn leven drastisch veranderd. na amper nog werk ben ik na de cursus autobiografisch schrijven aan de cursus mediumschap begonnen. dit heb ik nooit kunnen voorspellen. en klopt het. alle puzzelstukjes vallen op hun plek.

in het midden de boom die staat voor sterk verankerde wortels en groei. zo voelt het voor me, het heden. sterke. ik heb mijn hoofdgids Irene leren kennen. groei in mijn spirituele ontwikkeling.

rechts de Dame. een prachtige dame vind ik. stijlvol gekleed, mooie hoed, mooie sieraden, niet onbemiddeld. het varkentje symboliseert voorspoed in materiële zin. de stip op het voorhoofd verwijst naar het derde oog, ingang naar de ziel en de mogelijkheid andere dimensies te zien.




uit een waaier van kaarten trek ik met mijn linkerhand de kaart
BOEKEN


het doel van mijn leven is 
het schrijven,
 het lezen,
 het uitgeven
 of het verkopen
 van spirituele boeken

een wonderlijke kaartlegging
een groot kado


dank u wel universum

veranderingen in mijn leven gaan niet vanzelf. ik ben er als een dagtaak mee bezig. alsof het mijn werk is. dit maakt dat ik steeds vaardiger wordt, steeds meer plezier krijg in waar ik mee bezig ben. ook angstig soms en onzeker. en dan zeggen de kaarten : 
LOSLATEN, JE EGO ZIT IN DE WEG

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

mond-spieren hebben een geheugen

 Navillera Navillera is meer dan het ontvluchten van de werkelijkheid. 'Weten'   dat je geheugen achteruit gaat, het je naasten NIET...